22. elokuuta 2012

life doesn't need to be perfect to be wonderful

Heippa! Oon ihan täpinöissä ku huomenna loppuu mun liikuntakielto ja pääsen vihdoin treenaamaan!!!! Oon ollu melkein kuukauden juoksematta ja urheilematta.. Mulla oli siis polvileikkaus tässä kuukaus sitte jos joku ei tiennyt.

Tänään olin sitte koulun jälkeen keskustassa Ineksen kanssa vähä shoppailemassa uusia vaateita koulua varten. Ostin sitte pari tuottaria,farkut,paidan ja huivin. Vähän säälitti Ineksen puolesta ku sillä ei ollu rahaa mukana..

Tossa ois kuvia viimeviikolta + ostokset!







































































































































































































































































































Sonja

3 kommenttia:

  1. vitsit ku näyttää ihanalta toi alin paita/mekko/mikälie!

    VastaaPoista
  2. heei mikset postaile :(:(

    VastaaPoista